Циклограма педрад
Серпень
1. Про підсумки навчально-виховної роботи за 2014 – 2015 навчальний рік та завдання на новий 2015-2016навчальний рік, спрямовані на забезпечення якісної освіти – запоруки самореалізації особистості.
2. Про обговорення річного плану роботи школи на 2015 – 2016 н.р.
3. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу.
5. Про проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.
6. Про оцінювання спецкурсів, курсів за вибором, індивідуальних занять.
Листопад
1. Про підсумки вивчення стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з фізичної культури у 5-11 класах.
2. Про підвищення якості роботи педагогічного колективу з техніки безпеки під час навчально-виховного процесу та профілактики дитячого травматизму.
3. Про визначення претендентів на нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» та срібною медаллю «За досягнення у навчанні» випускників ЗОШ І-ІІІ ст. с. Бужани.
4. Про виконання рішень педради. Протокол №1 від 05.01.2015р.
Січень
1. Про вплив варіативної складової навчального плану (курси за вибором, факультативи) на формування успішної конкурентоспроможної особистості.
2. Круглий стіл «Створення виховного простору як результат розвитку виховної системи».
3. Про підсумки вивчення стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з інформатики.
4. Про хід виконання рішень педради. Протокол № 8 від 31.08.2015р.
Березень
1. Про впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді класними керівниками та учителями-предметниками.
2. Про роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості знань учнів.
3. Звіт вчителів, які атестуються в 2016 році (педагогічний вернісаж ідей «Від творчості педагога – до творчості учня»).
4. Про проведення ДПА учнів 9, 11 класів у 2015-2016 н.р.
5. Про вибір навчальної дисципліни на ДПА у 9 класі.
Травень
1. Про допуск до ДПА учнів 11 класу.
2. Про допуск до ДПА учнів 9 класу.
Червень
1. Про випуск зі школи учнів 11 класу.
1. Про випуск зі школи учнів 9 класу.
2. Про переведення учнів 1 – 8, 10 класів до наступних класів та нагородження їх похвальними листами.
3. Про організацію профільного навчання.
|